wtorek, 14 maja 2013

Prolog

-JA JUŻ MAM PO PROSTU DOSYĆ!!!! Ciągle się mieszacie w nie swoje sprawy!!!! Wszystko PSUJECIE!!! Do tej pory cierpię z powodu utraty kontaktu z Alice !!! A teraz CO ?! ROZWALACIE  mój związek z Mateuszem !!!!Gdy już zaczynało być dobrze znów wszystko SPIEPRZYLIŚCIE !!!! Nienawidzę was !!!!!
-Ale, kochanie...
-Nie chcę z wami rozmawiać ani widzieć was na oczy !!! W ogóle  nie chcę was ZNAĆ !!!-krzyczałam przez łzy-Aha , jutro wyjeżdżam do Londynu i nie zatrzymacie mnie ! Mieszkanie już mam , pieniądze też tylko zamówię bilet i wiecie co ?! Bądźcie z siebie dumni bo macie z czego!!!-rzuciłam i wybiegłam z domu.Biegłam nie zwracając na nic uwagi . Nie wiedziałam nawet że dotarłam do parku .Cały czas ciekły mi gorzkie łzy.<nienawidzę ich !!! Ciągłe przeprowadzki...Alice..Teraz Mati...Czym sobie zasłużyłam na takie traktowanie ?! CZYM ?!> ?Płakałam jak bóbr aż moje oczy wysuszyły się na dobre  . Próbowałam zadzwonić ale ciągle byłam zdenerwowana .W końcu za 3 razem się udało.Gdy zamówiłam ostatnie już bilety na lot do Londynu wróciłam do domu.Nie chciałam się z nikim widzieć a w szczególności z moimi rodzicami, więc zamknęłam na klucz drzwi do pokoju.Niestety mój spokój nie trwał długo. Rodzice dobijali się i chcieli abym im otworzyła
-DAJCIE MI ŚWIĘTY SPOKÓJ!!!-wydarłam się na cały głos-Po prostu dajcie mi trochę czasu. Wtedy porozmawiamy.Nie pogarszajcie swojej i tak już beznadziejnej sytuacji !!!- moje słowa chyba do nich dotarły bo zostawili mnie samą . Po chwili namysłu stwierdziłam że jutro muszę wcześniej wstać aby się spakować. Skierowałam się w stronę łazienki i wzięłam szybki prysznic a chwilę później smacznie spałam zmęczona całym dniem i wszystkimi emocjami.

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się prolog. Będę czytać rozdziały, ale od razu mówię, że możesz zaobserwować mojego bloga z Demi Lovato ;)
    Pozdrawiam i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się bardzo fajnie :) ps. zapraszam na mojego bloga jest on o dwóch dziewczynach które wyjeżdają do londynu i , przez przypadek spotykają zespół One Direction, może ci się spodoba :)
    http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/2013/08/rozdzia-5.html

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Still-jeszcze , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena