niedziela, 21 lipca 2013

THE VARSATILE BLOGGER

Zostałam nominowana do "The Versatile Blogger" przez xxPaulaxx z bloga 'Cause I'm tired of sleeping alone. . 
Jestem niezmiernie za to wdzięczna :D <3
Doszła również 2 nominacja <3 :D którą odrzymałam od  Karoliny Ustupskiej z bloga ` another world ♥
Dziękuję wam kochane :D <3
ZASADY KONKURSU : 
1. Podziękuj nominującemu u niego na blogu.
2. Pokaż nagrodę "The Versatile Blogger" u siebie na blogu.
3. Napisz siedem faktów dotyczących siebie.
4. Nominuj piętnaście blogów, które na to zasługują.
5. Poinformuj o tym autorów nominowanych blogów.


Fakty o mnie :
1.Mam na imię Beata i Mam starszego brata Arka
2.Uwielbiam czytać książki i mam wiele ukochanych serii - Dary Anioła, Percy Jackson i Bogowie olimpijscy.. wojna czarownic...i wiele wiele innych :D
3.Mam 12-letniego Psa Burno :D <3 i do tego 2 kotki :D - Cygana i kocicę xDD
4.Mój telefon jest od zawsze w totalnej rozsypce  bo ciągle mi spada lub ma inne ciekawe przygody - teraz sklejony jest taśmą xD
5.Uwielbiam Pamiętniki Wampirów :D
6.Jestem konsultantką AVON
7.W gimnazjum słuchałam metalu i rocka..TAK...Mam torbę z Metallicy :D

Tyle bo więcej nie wymyślę i...
Oto  nominowane blogi
1.I've Never Had The Words To Say... But Now I’m Asking You To Stay?
2.Najważniejsza jest przygoda
3.Najlepsze Polskie Imaginy One Direction
4.My life is a big pain
5.Forever and always
6.Dirty liars
7.Still the one
8.I’ve tried to ask myself, Should I see someone else? I wish I knew the answer
9.The Mirror can lie does't show you what's inside
10.Hi! I'm a Vampire.
11.Everybody loves somebody
12.'Cause I'm tired of sleeping alone.
13.' another world ♥
14.She Needs You
15.Imaginy z One Direction
16.She's afraid love...
17.I this is all you need...
18."..And I will give you all my heart, so we can start it all over again"

PRZEPRASZAM że naginam zasady ale nikogo nie mogłam pominąc :*
Miałam dzisiaj dodać rozdział ale jakoś tak mi zeszło
Postaram się aby nowy rozdział pojawił się w najbliższym czasie :*
Dziękuję za wszystko i papa :*

12 komentarze:

  1. Ojeny jak miło :**
    Dziękuję za nominację *.*
    Pzdr MissPotatoe

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. Robiłam już TVB u siebię, więc mogę ci zdradzić kilka faktów o sobie w tym komentarzu ;D
    No więc:
    1.Też mam na imię Beata ^^
    2.Mam 4 rodzeństwa.( siostra i 3 braci ;p )
    3.Mam 17 lat. ;]
    4.Mieszkam w województwie pomorskim ;D
    5.Prowadzę bloga z imaginam prawie od roku (12 SIERPNIA będzie 1. rocznica)
    6.Mam 3 bliskie przyjaciółki. Z czego dwie trzymają się razem i tej jednej nie zbyt lubią. ;D {Pogmatwane to wszystko i ciężko to pogodzić, ale się staram);>
    7.Uwielbiam spać, jeść i klikać na laptopie...;D
    8.W tym roku byłam zagrożona z Matmy, ale poprawiłam sprawdzian i pan wpisał mi dopuszczający, a już miałam szansę na 3, ale jednak się nie udało. ;<
    9.Mam królika, rybki i krewetki w akwarium, rybki w oczku. I aktualnie mam też chomika, który jest koleżanki,ale ja sie nim teraz opiekuje, bo ona jest na wakajcach u rodziców w Niemczech ;)
    10.Obgryzam paznokcie u dłoni...

    No i to tyle z mojej strony. Jeszcze raz dziękuję za nominację..Jestem wdzieczna, że doceniasz mojego bloga:)
    Jeżeli będziesz uważała, że to spam to to po prostu usuń
    Pozdrawiam Bellla♥

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominowanie moich dwóch blogow

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za nominowanie moich dwóch blogów! ♥
    1. Należę do trzech fandomów: Rushers, Lovatic, Beliebers.
    2. Tak jak Bella mam nałóg obgryzania paznokci u dłoni..
    3. Pragnę wydać książke pt; "Wdech"*
    4. Przedwczoraj zrobiłam sobie zdjęcia z M. Musiałem :)
    5. Kocham czytać, pisać i tańczyć.
    6. Czuję, że każdy jest dla mnie sztucznie miły.
    7. Po nocach śnią mi się koszmary związane ze szkołą xD

    Obym cię nie odstraszyła! Czekam na rozdział!
    * "Wdech" <- zapraszam: ostatni-wdech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. co do telefonu to "teraz" trwa od roku <3 :D
    pamiętaj, że jesteś podobna do Jennifer :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zooostałaś nominowaana do The Versatile Blogger ! ♥
    Więcej wiadomości na moim blogu :)
    http://milosctoskarbktoregoniemozeszstracic.blogspot.com/2013/07/zostaam-nominowana-do-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy rozdział ♥
    belivingin.blogspot.com
    Komentarz mile widziany! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nominuję cię do The Versatile Blogger :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję kochana za nominację :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahaha, z tym telefonem to mam tak samo xd Dziwię się, że jeszcze mi działa :O. Zapraszam do siebie na prolog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za nominacje.
    Zapraszam do mnie na pierwszy rozdział.
    http://czerwona-planeta-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Still-jeszcze , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena