poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Rozdzial 13

Dzień dobry wszystkim ;) własnie wstałam i postanowiłam napisać nowy rozdział
Nie byłabym sobą gdybym się troszkę nie zapuściła no ale coż
w sobotę i niedzielę byłam na koncercie odddziału zamkniętego i Dody < w Libuszy :D>
w pon dosypiałam i sie popelętałam u ciotki :D
we wtorek miałam z deka przesrane bo mama z bratem wyjeżdzali do włoch <znowu i do pracy>
więc tg dnia misją było PAKOWANIE
a w SRODĘ to po prostu byłam w raju bowiem....AAAAAAAAAAAaaaa Byłam na długo wyczekiwanej premierze MIASTA KOŚCI z trylogii Dary Anioła [<co za durne tłumaczenie> The Mortal Instruments - City of Bones] i  cały dzień byłam w krakowie z Adą i Hołdzią :D
oczywiście musi być spam więc dodam trochę gifów :D
a teraz Malec :D <magnus <3 i Alec :D>
 :D Awwww ;3

 Tutaj Simon z Clary :D
  tu się popłakałam jak Simon wyznawał jej miłość
 miejcie trochę wiary :D, a potem ta rozpierducha xDDD
NO A TERAZ CLACE <JACE I CLARY Awwwwwwww ;3>




 JARAM SIĘ JAK POCHODNIA *.*
 hahahahha madame Dorothea :D
 hahahah kochana izzy :D <3

 i jej bicz *.*
 Cała zgraja :D

 i słitaśne rodzeństwo lightwood :D
No dobra pojarałam się trochę a teraz do roboty :D
Dziękuję wam za 2367 wyświetleń i 9 obserwatorów oraz 8 komentarzy < nie licze spamu> pod ostatim rozdziałem
btw. nie umiem zrobić nowych zakładek <wiem , jak ciele>
i czy byłby ktoś miły i pomógł mi bo chciałabym spam zrobić i inne duperele a że czasami tempa :D jak tempa :D łyżwa to ...widać efekty
AAAA zapomniałabym, jak  byłam na premierze <godzine przed seansem już w kinie :D> jarałam się jeszcze bo...były plakaty This is us , dla was to może jż codzienność lub norma ale dla mnie nie i oczywiście zrobiłam parę fotek moim kaluklatorem w częśćiach <kocham cię moja kochana nokio :D>
i się z wami nimi podziele :D
wiem jakość powala ale
TA DA !
 
już lepsze :d a to jest z  KIBLA !!! :D hahahahaha :D
 Kurde no nie chce się obrócić -.-
trudno a teraz ostatnie 2 spamy - a mianowicie zwiastuny :D
najpierw miasta :D  a następny to Akademia Wampirów :D Może ktoś czytał ?

   

Mam nadzieję że wszystko działa :D
a teraz do roboty :D
____________________________________________________________________________

~Oczami Nialla~


     (...)w tym momencie przestałem słuchać bo zobaczyłem nieprzyomną Nat w rękach policjanta
DUPA ZBITA DOSTAŁAM SZLABAN ! pisze po kryjomu więc się nie rozpiszę ale powiem 1  - mam napisany w zeszycie nowy rozdział ;)

10 komentarze:

  1. Czekam na rozdział w takim razie. Boże dzięki, że pokazałaś mi zwiastun Akademii Wampirów. Ale coś mi o jej ni przypomina. Inaczej sobie wyobrażałam. Foch. Okey. Czekam na rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super
    obserwuję i liczę na rewanż ^^
    pozdrawiam i zapraszam też do siebie http://hiheeuih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. JEJUEJEUEJU fajnee :)
    Ja również dodaję do obserwowanych ;*
    Czekam na rozdzialik i życzę dużoo weny

    Zapraszam do nas, w wolnym czasie przeczytaj zaobserwuj czy komnetuj http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rozdział.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://czerwona-planeta-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie piszesz ;)
    obserwuję i liczę na rewanż :3

    eloelo3200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O BOŻE MAGNUS MÓJ NAJUKOCHAŃSZY <3 JA CHCE JESZCZE RAZ DO KINA WIDZIEĆ MAGNUSA <3

    dawaj rozdział!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapomniałam:
      NA ANIOŁA! Ale mnie strollowałaś! Ja zadowolona przewijam do rozdziału a go nie ma! W poniedziałek zobaczysz! :D

      Usuń
  7. Czekam na nowiutki rozdzialik :*
    Pzdr Misspotatoe

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam sobie notkę i już przeczytałam to co napisała i czytam : "Oczami Niall"
    Jedno zdanie przeczytałam, a potem: DOSTAŁAM Szlaban
    hahahah ;)
    No nieźle, a sie zajarałam, że rozdział dodałaś haha ;D
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy rozdział!
    Wreszcie xd
    Komentarz mile widziany:
    http://belivingin.blogspot.com/2013/08/third.html

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Still-jeszcze , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena