niedziela, 30 czerwca 2013

Libster Award

 Zostałam nominowana do Liebster Award :D Jestem za to bardzo wdzięczna . Osobą która mnie nominowała jest Olcia :*  , autorka bloga The Mirror can lie . Doesn't show you what's inside który po prostu uwielbiam :D Do tego doszełd nasępny :D I've Never Had The Words To Say... But Now I’m Asking You To Stay? którego autorem jest ukochana Victoria McPerrie

Pytania od Olci : 
1. Jesteś zadowolony z tego, gdzie mieszkasz? - po części tak a po części nie. Mieszkam w majłej urokliwej ale i czasem denerwującej miejscowości :D
2. Co jest twoim hobby i dlaczego? Uwielbiam a wręcz kocham czytać książki :D Kocham to bo mogę się oderwać od świata w którym się znajduję , a nie zawsze jest on wspaniały
3. Ulubiona melodia? Ostatnio jaram się  
One republic - Couting Stars <3
4. Ile znasz języków i jakie? 3 - polski , angielski i niemiecki :D
5. Gdzie chciałbyś mieszkać? W Polsce - Kraków a na świecie to w Londynie ewentualnie Barcelona czy Madryt :D 
6. Masz zwierzę? Tak - Psa Bruno <3 i 2 kotki - Cygan xD i Kocica xD <double face palm :D> Miałam jeszcze psa Transfera xD
7. Czytasz książki? Taaak <3 Kocham Dary Anioła i wiele wiele innych seriii :D 
8. Byłeś na koncercie? Jak tak to na jakim? Tak :D Eneja :D Wybieram się na Afromental :D 
9. Jakie oglądasz seriale?  Pamiętniki wampirów <3 i Grę o tron . Mam zamiar obejrzeć Supernatural, Teen wolf i Słodkie kłamstewka :D 
10. Bez czego nie możesz żyć? telefonu, Przyjaciół, internetu, muzyki, książek.......
11. Twoja ksywa? Becia :D 

Pytania od Victoria McPerrie :D
1. Jak masz na imię? Beata
2. Kiedy się urodziłaś? 18 pażdziernik 1996 :D
3. Z jakiej miejscowości pochodzisz? Święcany - niezłe zadupie xD
4. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania opowiadań / imaginów? Nie wiem nawet...tak samo , od przyjaciół gdy nie mam weny...za co im bardzo dziękuję :D 
5. Dlaczego lubisz / nie lubisz One Direction? Jeżeli lubisz to kogo najbardziej? Najbardziej lubia łam Zayna ale przeszło mi na Irlandczyka :D A lubię ich bo po prostu są genialni.Swoja postawą pokazują że można spełniać marzenia :D 
6. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?Czytać książki, blogi, jeździć na rowerze...i wiele wiele innych :D 
7. Jakie jest twoje największe marzenie? Zamieszkać w Londynie i poznać te 5 wariatów xD 
8. Jaka jest twoja ulubiona książka? Cała seria - Dary Anioła <3 no i inne :P
9. Kto jest twoim autorytetem? Nie wiem co napisać szczerze mówiąc.....nic mi nie przychodzi na myśl? Zaktualizuję jak bd wiedzieć :D JENNIFER LAWRENCE < do której jestem niby podobna....> :D 
10. Do jakich fandomów należysz? Directioner :P
11. Jak zaczęła się twoja przygoda z One Direction? 
Była pewna noc. Siedziałam na necie na telefonie i nie wiedziałam co mam robić. Szukałam sb książek ale mnie nic nie ciekawiło i przypomniałam sb że kiedyś na vivie jedna babka mówiła że 1d ma jakieś publikacje książkowe więc myślę , a co mi tam , popatrzę. Wtedy byli mi obojętni. Wyszukało mi pewne opowiadanie a nie książkę i zaczęłam je czytać. Mialo 60 rozdziałów i nie potrafiłam zasnąć nie dokończywszy tego. Skończyłam o wpół do 5 nad ranem < wstaję wpół do 7> i następnego dnia wyszukałam ciekawostki o nich i tak zaczęłam się nimi interesować tak około rok temu :D  Potem piosenki ....no i zaczęłam czytać inne opowiadania ,aż mnie skusiło do swojego. Cykałam się pare miesięcy aż w końcu widzicie efekty :D Dzięki Paula :*


Blogi które nominuję :* :D :
Opowiadanie o One Direction 1D
Hi! I'm a Vampire
"..And I will give you all my heart, so we can start it all over again"
Cindrella and One Direction
I this is all you need...
She's afraid love...
You should open your eyes, but they stay close.
 <3 :D

Moje pytania :D :
1.Czytasz książki ?? Jak tak to jakie :D
2.Jakie filmy/seriale lubisz oglądać 
3.Kiedy się urodziłaś :D Datę poproszę :P
4.Masz rodzeństwo ?? Jak tak to jakie ;)
5.Słuchasz coś poza 1D ? Jak tak to co :*
6.Od jak dawna prowadzisz bloga ?
7.Gdzie mieszkasz ?
8.Znasz serię książek Dary Anioła ??? Jak tak to co o niej sądzisz :P
9.Jakie masz hobby i dlaczego to robisz ;)
10.Co sądzisz o The Wanted :D
11.Ulubiony kolor xD 

Regulamin:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował!-----> sorki że trochę nagięłam :* i BARDZO ALE TO BARDZO DZIĘKUJĄ ZA TE NOMINACJE <3

6 komentarze:

  1. a Jennifer to co? wyparowało? :D Jennifer Nocny Łowca <3 :D
    Transfer :D umieram <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jenifer !!! Skleroza nie boli :D dzięki za przypomnienie :*

      Usuń
  2. Dzięki kochana za nominację :D
    Ja nominowałam ciebie, a ty mnie. Tak nie wolno, ale ja wyjątkowo dla ciebie złamię zasady :D
    Kocham Cię ♥
    Pamiętaj o tym xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację !
    Jesteś niesamowita :*
    Wybacz, ale już nie nominuje

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Still-jeszcze , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena