poniedziałek, 2 września 2013

Powazna Decyzja

Nawet nie wiem od czego zacząć....
najlepiej od początku ...
JA PIERDOLE NIE NAPISZE TEGO
zmagałam się z tą decyzją już od dawna
chodzi o to że nie mam teraz prawie nic czasu na bloga
dawniej jeszcze potrafiłam się jakoś zebrać, i napisać ten durny rozdział
a teraz  nie mam ani siły ani motywacji
NIE , PRZEPRASZAM, mam motywację - wasze komentarze i wyświetlenia  mnie motywują jednak teraz mnie to już tak nie cieszy jak dawniej
odwlekam to cały czas i nie mogę się zebrać na tę odwagę
co z tego że mam napisane nowe rozdziały i mniej więcej wiem jak się potoczy ciąg dalszy
sęk w tym że nie mam czasu i chęci a szczególnie tego 1
Od dzisiaj zaczęła się nauka a ja postanowiłam w tym roku spiąć się trochę jeśli chce iść na wybrany kierunek studiów < jestem już w 2 klasie liceum i zaczynają się już rozszerzenia>
poza tym mam dosyć dużo obowiązków - moja mama często wyjeżdza więc jej obowiązki stają się moimi - gotowanie , srzątanie i takie tam
płaczę pisząć to bo na prawdę to było coś dla mnie ważnego i to jest takie chujowe uczucie.....



ZAWIESZAM BLOGA NA CZAS NIEOKREŚLONY 


mogę wrócic za miesiąc jak i również za pół roku albo nawet wcale i
jestem wam OGROMNIE WDZIĘCZNA ZA WSZYSTKO
ZA 12 OBSERWATORÓW - MOICH MISIÓW :D <3
ZA 2577 WYŚWIETLEŃ 
I ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE KTÓRE LICZYŁAM 3 RAZY I ZA KAŻDYM RAZEM SIĘ JEBŁAM

Papa kochani i mam nadzieję że do zobaczenia
 <oczywiście nie znalazłam nic innego>

5 komentarze:

  1. Wiem jak to jest i chciałaby żebyś pisała dalej ale Cię rozumiem. Więc ja się nie żegnam tylko mówię do następnego rozdziału ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee! Nie możesz... :(
    Bd mi brakowało tw bloga, opowiadań!
    Gdybyś wznowiła na nowo pisanie, to poinformuj mnie ok?
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no kochana!? Rozumiem brak czasu... Smutno mi bardzo. Blog był śmiertelnie ciekawy! Będę czekać : ***
    ostatni-wdech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeeej! Nieeee! ;<
    o MATKO! nieeee... No niestety ;(
    BĘDĘ TĘSKNIĆ ;*

    Zapraszam na
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim momencie!!! ej ja ci mogę pomóc albo cokolwiek!


    http://karolinaholda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Still-jeszcze , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena